Leirit ja ilmoittautuminen

LUE ENSIN KORONAOHJEET TÄSTÄ LINKISTÄ

Muista ilmoittautua leirille ajoissa, viimeistään 5 päivää ennen alkua, se on pakollista osallistumiseen (turvallisuus- ja ruokajärjestely tarvitsee tiedot osallistujista ja mahdolliset allergiatiedot)

Ilmoittaudu ensisijaisesti ao. leirin ilmoittautumis - linkistä (näkyvissä kun ilmoittautuminen mahdollista) tai jos se ei ole mahdollista niin toissijaisesti puhelimitse tekstiviestillä numeroon 050-461 4789 (Esa) tai 045-849 8438 (Daniel). Ilmoita leiriläisten / lasten nimet ja iät (etunimi, sukunimi), huoltajien nimet ja yhteystiedot (sähköposti/osoite ja puhelinnumero), mahdolliset allergiat ja tarvitsetteko majoitusta vai tuletteko teltalla tai asuntoautolla/vaunulla. Kerro myös, jos et pääse koko leirin ajaksi.

Leirien yleiskuvaus

Leirit pidetään Kukkian leirikeskuksessa, jonka ympäristö ja turvallinen uimaranta on tarkoituksenmukainen leiritoimintaan. Ruokailujärjestelyt ovat nykyaikaiset ja leirikeskuksen asianmukaisesti järjestämät. Leireillä on vastuullinen johtaja ja turvallisuusvastaavat. Ohjelma on kokoaikaisesti valvottua ja myös vapaa-aikana ohjattua. Kristillisen opetuksen, musiikin ja laulun lisäksi on liikunnallista vapaa-ajan pelaamista, uimista ja luontoretkeilyä. Leirit soveltuvat kaikille, jotka voivat / osaavat yöpyä leirikoulua vastaavissa olosuhteissa.

Vapaaehtoisen leirimaksun voi suorittaa tilille IBAN: FI34 5228 0320 0117 16, BIC OKOYFIHH, viitenumero 2668 tai MobilePay 48760 (seurakuntaliitto Leirimaksut 48760). Leirimaksun voi maksaa myös leirillä. Leirimaksu: lapset 30€/vrk sekä aikuiset 40 €/vrk. Jos olet esim nuori opiskelija tai et ole vielä ansiotyössä niin suositushinta on 35 €/vrk.

Muistathan tukesi vapaaehtoisen leirimaksun säilymiseen ja tärkeimpään työmuotoomme!
Kun maksat ennakolta tai leiriseteleillä niin olet mukana tukemassa tärkeää työtämme, kiitos!

Terveisin Seurakuntaliiton leiritiimi (ps. seuraa tapahtumakalenteria, muutokset mahdolisia).

Leiritapahtumia 2021

Leiri nuorisolle

Kukkian Leirikeskus

keidas2016

Leirikeskus on nyt entistä ehompi ja valmistunut leirikäyttöön.
Varattavissa perhe ym. juhliin ja myös ruokailupalvelut saatavissa!

Tässä linkki Kukkian Keitaan sivustoon