Helsingin itsenäinen evankelisluterilainen seurakunta

Kiitos tuestasi, Sudan-lähetys ja Seurakuntasi

kuva raamatusta kädessäSeurakuntamme on evankelisluterilainen vaihtoehto pääkaupunkiseudun kristityille, jotka tunnustavat Raamatun auktoriteetin ja haluavat vapaan, itsenäisen seurakuntayhteyden. Yhteisön kotikunta on Helsinki ja toiminta-alueena on pääkaupunkiseutu erityisesti Helsinki ja Järvenpää, joissa järjestetään säännöllisiä jumalanpalveluksia.  Muita toimintamuotoja ovat nuorten ja lasten kerhot sekä kotikokoukset (raamattupiirit ja lauluillat).

Helsingin seurakunnan tunnuslause on Efesolaiskirjeen 1. luvun jae 7: "Meillä on lunastus hänen verensä kautta, syntien anteeksiantamus, Hänen armonsa rikkauden mukaan." Tähän lauseeseen kiteytyy uskomme perusta. Tunnustamme Raamatun auktoriteetin, johon ankkuroimme julistuksemme, toimintamme sekä pitäydymme opissamme ja teologisissa perusteluissamme.

Tiedustelut: Pastori Seppo Salo, p. 050-514 1030 ja nuorten toiminta: Heikki Salo, p. 044-337 1718 sähköposti: etunimi.sukunimi(at)seurakuntaliitto.fi

Lahjoita toimintaamme säännöllisesti sillä toimimme täysin vapaaehtoisten lahjoitusten varassa.
Maksa helposti rahankeräyksen tilisiirtona:
IBAN: FI72 5730 0821 0591 40  BIC: OKOYFIHH
Käytä  Helsingin seurakunnan viitetietoa: 1009

Keräysluvan numero: RA/2020/1093
Kerätyt varat käytetään Suomen evankelisluterilaisen seurakuntaliiton, yhdyskuntajärjestyksen mukaisesta toiminnasta aiheutuvien kulujen kattamiseen, työntekijöiden palkka-, opetus- ja julistustyökuluihin.

Kiitos lahjastasi!

Kirjamyyntimaksut tilille: FI34 5228 0320 0117 16 tai MobilePay 72600 numerolla.
BIC:OKOY Saaja: Suomen evankelisluterilainen seurakuntaliitto tai jos seurakunnalla myyntikirjasto niin
seurakunnan tilille voit maksaa kirja, addressi tai leirimaksuja, merkitse aihe tilisiirron viestiin:
IBAN: FI66 2126 2000 1009 00, BIC: NDEAFIHH

Helsingin tapahtumakalenteri

LAHJOITA JA TUE SEURAKUNNAN TOIMINTAA

31 tammi
Jumalanpalvelus toimitetaan ilman paikalla olevaa seurakuntaa johtuen kokoontumisrajoituksista. Jumalanpalvelus suoratoistetaan ja on katsottavissa suorana ja tallenteena Seurakuntaliiton Facebook-sivulla www.facebook.com/seurakuntaliitto
5 helmi
Meeting ID: 832 3604 5517
Passcode: 227798
7 helmi
Jumalanpalvelus, pastori Seppo Salo
Päivä 07.02.2021 18:00 - 19:00
21 helmi
Jumalanpalvelus, Heikki Salo
Päivä 21.02.2021 11:00 - 12:00
26 helmi
Raamattukerho verkossa Zoom-etäkokouksena. Liity mukaan painamalla tästä linkistä.
Meeting ID: 896 8503 3747
Passcode: 167589

Seurakuntaliiton Facebook

Kolehtiin ja seurakunnan toiminnan tukeen voit osallistua helposti oheisilla ohjeilla:
Maksa helposti MobilePay 23891 maksuna tai
Pankin tilisiirtona  BIC: OKOYFIHH
Merkitse saajaksi: S
eurakuntaliitto
Keräystili IBAN: FI72 5730 0821 0591 40
Käytä seurakuntakohtaisia viitteitä
(Helsinki): 1009
Keräysluvan numero: RA/2020/1093.
Keräysvarojen käyttö: Suomen evankelisluterilaisen seurakuntaliiton, yhdyskuntajärjestyksen mukaisesta toiminnasta aiheutuvien kulujen kattamiseen, työntekijöiden palkka-, opetus- ja julistustyökuluihin.