Säännöllinen tukesi tulee tarpeeseen!
Kiitos siitä, Sudan-lähetys ja Seurakuntasi

Helsingin itsenäinen evankelisluterilainen seurakunta

Seurakuntamme on evankelisluterilainen vaihtoehto pääkaupunkiseudun kristityille, jotka tunnustavat Raamatun auktoriteetin ja haluavat vapaan, itsenäisen seurakuntayhteyden. Yhteisön kotikunta on Helsinki ja toiminta-alueena on pääkaupunkiseutu erityisesti Helsinki ja Järvenpää, joissa järjestetään säännöllisiä jumalanpalveluksia.  Muita toimintamuotoja ovat nuorten ja lasten kerhot sekä kotikokoukset (raamattupiirit ja lauluillat).

Helsingin seurakunnan tunnuslause on Efesolaiskirjeen 1. luvun jae 7: "Meillä on lunastus hänen verensä kautta, syntien anteeksiantamus, Hänen armonsa rikkauden mukaan." Tähän lauseeseen kiteytyy uskomme perusta. Tunnustamme Raamatun auktoriteetin, johon ankkuroimme julistuksemme, toimintamme sekä pitäydymme opissamme ja teologisissa perusteluissamme.

Tiedustelut: Pastori Seppo Salo, p. 050-514 1030 ja nuorten toiminta: Heikki Salo, p. 044-337 1718 sähköposti: etunimi.sukunimi(at)seurakuntaliitto.fi

Säännöllinen tukesi on tärkeä apu palvelutyössämme! Merkitse viite kun kohdistat tai haluat antaa kohdentamattoman lahjoituksen: Viite: 2901 Sananjulistus, 2914 Lähetys, 2927 Musiikki, 2930 Lapsi- ja nuoriso, 2969 Kohdentamaton, 2972 Sudan lähetys, 2985 Muistotili.

Tili IBAN: FI662126 2000 1009 00, BIC: NDEAFIHH

KARTTALINKKI