Tervetuloa Seurakuntaliiton Sivustoon

"Suomen evankelisluterilainen seurakuntaliitto on yksi Suomen luterilaisista kirkkokunnista ja se perustettiin jo 1920-luvulla. Jäsenseurakuntia ovat Helsinki, Karstula, Tampere, Marttila ja Veteli. Toimintaa on myös muualla kotimaassa. Raamattu on auktoriteetti, johon ankkuroimme julistuksemme, toimintamme sekä pitäydymme opissamme ja teologisissa perusteluissamme."

Rautakannel - tapahtumat

Rautakanteleen (Hanna Raudan laulujen) ympärille on syntynyt tapahtumia: Rautakannel-seuroja ja -lauluiltoja jne. Ne voivat olla erillisiä tapahtumia, osana evankeliumijuhlaa tai jumalanpalveluksen yhteydessä. Rautakannel on kokoomateos rakastetun evankelisen kirjailijan ja laulurunoilijan Hanna Raudan (1877-1956) laulutuotannosta.

Hanna Raudan laulut kertovat ilosanomaa Jeesuksesta Kristuksesta ja siitä, mitä hän on tehnyt ja edelleen tekee hyväksemme.

Osallistu Rautakannel - tapahtumiin, järjestä se kotonasi tai toimi niin, että tapahtuma järjestetään paikkakunnallasi.

Lauluiltoja ja tapahtumia on järjestetty Rautakanteleen julkaisuvuodesta 2007 lähtien kymmenillä paikkakunnilla. Niiden suosio pysyy ja sinäkin voit osallistua niihin tai järjestää sellaisen kotonasi tai toimia niin, että Rautakannel-tapahtuma järjestetään paikkakunnallasi. Tapahtuman voi järjestää itsenäisesti, mutta jos haluat apua ohjelmapuoleen, niin ota yhteys pastori Seppo Saloon, puh. 050 514 1030. Hanna Raudan laulut kertovat ilosanomaa Jeesuksesta Kristuksesta ja siitä,mitä hän on tehnyt ja edelleen tekee meidän hyväksemme.

Tulevat Rautakannel tapahtumat löydät tapahtumakalentereista.

Tue Sudan lähetystä

MobilePay 89883

Ala kuukausilahjoittajaksi

Toimintar 280X78

Taloutemme on täysin vapaaehtoisten lahjoitusten varassa, tarvitsemme säännöllisen tukesi!
Seurakuntaliiton tilinumero:
Kirjamyynti = 2244, MobilePay 72600
Sanajulistus = viite 2888, MobilePay 23891
Leiri-, lapsi- ja nuorisotyö = viite 2668, MobilePay 48760

Seurakuntalehti = viitenumero laskusta tai
itsemaksuna tilaajan / tukitilaajan asiakasnumero - viite

Sanaa pyhäpäivääsi

esa p

Kesäteologina toiminut Esa Yli-Vainio aloitti lokakuun alussa työn Seurakuntaliiton palveluksessa.
Esa toimii Seurakuntaliiton teologina ja aluksi määräaikaisena.

Esa haluaa tuoda kirjoituksillaan "Sanaa pyhäpäivääsi, klikkaa tätä linkkiä"

joomla responsive menu free