Podcast soittimia esivalinnoilla

Käteviä käyttää myös selaimella, minisoitin aukeaa alariviin kun valitset “play” näppäimestä (kolmio jakson kuvan keskellä), jossa voi avata muistion (“shownotes”) ja selata jaksoja (“episodes”). Muuten otsikosta aukee sisältökuvaus (“shownotes”), josta pois esc näppäimellä). Parhaan käyttökokemuksen saadaksesi käytä mobiili-laitteessa Podcast appeja! Seurakuntaliiton podcasteja voit soittaa ja selata tai ladata myös Apple, Google, Spotify podcast hakemistoista tai Seurakuntaliiton podcast sivulta  Spotify for Podcasters palvelusta (linkit avautuvat uuteen välilehteen ja soittimien ikoneissa myös linkit).