Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste

Rekisterin pitäjä: Suomen evankelisluterilainen seurakuntaliitto http://www.seurakuntaliitto.fi
Rekisteriä hoitavat henkilöt: Pauli Mäkelä, Seppo Savola Webmaster(at)seurakuntaliitto.fi
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus: Rekisterin käyttötarkoituksena on rekisteröityjen käyttäjien asetusten hallinta, säilytys sekä palvelun kehittäminen. Käyttäjän tietoja ei luovuteta kolmannelle osapuolelle eikä käyttäjän tietoja luovuteta tai muutoin käytetä suoramarkkinointia varten. Seurakuntaliitto.fi voi kuitenkin lähettää uutiskirjeitä. Käyttäjän tulee tiedostaa, että suuri osa tiedoista on osa käyttäjän henkilökohtaista profiilia ja ne näkyvät julkisesti foorumeilla, blokikirjoituksissa ymv.
Kuvaus rekisteröityjen käyttäjien ryhmästä: Rekisteri pitää sisällään alla kuvattuja tietoja rekisteröityneistä käyttäjistä. Käyttäjä voi muuttaa vapaaehtoisesti luovuttamiaan tietoja omista asetuksista.
Pakolliset tiedot: Käyttäjätunnus, Sähköpostiosoite, Salasana (vain käyttäjän tiedossa, rekisterissä vain salattuna)
Vapaehtoiset tiedot: Nimi, Kotisivu, Avatar, ICQ-numero, AIM-osoite, Yahoo Messenger-osoite, Gmail osoite, MSN-osoite, Asuinpaikka, Allekirjoitus. Käyttäjän haluamia lisätietoja Lisätiedot-kentässä
Tietojen säännönmukainen luovuttaminen: Käyttäjän henkilötietoja ei luovuteta ulkopuolisille
Rekisterin suojaaminen: Kaikki rekisterin tiedot säilytetään luottamuksellisena ja suojataan asiallisesti. Mukaanlukien varmuuskopio, jonka säilytyspaikka on myöskin asiallisesti suojattu. Rekisterin käytön kaikissa vaiheissa pyritään suurimpaan mahdolliseen tietoturvallisuuteen.