Seurakunta - Lehden uutisia ja tiedotteita

Maksukäytäntö 2020 alkaen

Hyvä Seurakunta- lehden tilaaja!

Tiedoksesi jo nyt, että Seurakunta-lehden tilausmaksun vuodelle 2020 voit maksaa eri tavoilla:
1. Jos olet rekisteröitynyt tukitilaajaksi, eli maksat kuukausittain joko 5 tai 10 euron tukimaksua, voit mielellään jatkaa samaa käytäntöä vuonna 2020. Voit myös aloittaa uutena tukitilaajana.
2. Jos maksat normaalin tilausmaksun (kotimaassa 35 euroa, ulkomaille 40 euroa), voit maksaa sen oma-aloitteisesti viimeistään maaliskuun aikana käyttäen viitteenä saamasi lehden osoitekentässä ensimmäisellä rivillä olevaa viisinumeroista asiakasnumeroasi.
3. Jos tilausmaksusi ei ole tullut tilille maaliskuun aikana, sinulle lähetetään tilauslasku, johon lisätään 5 euron laskutuslisä.

Kaikissa tapauksissa pankkiyhteys on
BIC: OKOYFIHH

Kurkistus rippileirille

3

Kesäkuun alussa sain seurata läheltä tämän vuoden rippileiriä, sillä olin Veli-Matin kanssa laittamassa leiriväelle ruokaa. Rippikoululaisia oli vähänlaisesti, neljä, mutta innokkaita ja loistavia isosia onneksi kymmenkunta! Yhdessä vetäjien kanssa isoset rakensivat rippikoululaisille heidän leiristään leirin.

Vaikka suurin osa ajastani kului tiiviisti keittiössä, ehdin leirin aikana aistia monia riemun hetkiä ja lämpimiä tunnelmia. Oli ilo huomata, kuinka leiriläisistä ja isosista hioutui porukka. Myös leirin jälkeen muutamat isoset hehkuttivat, että tämä tuntui oikein erityisen onnistuneelta riparilta!

Uusi työntekijä

esa p
Uusi työntekijä Seurakuntaliittoon
 Seurakuntaliitossa jo kahtena vuotena kesäteologina toiminut Esa Yli-Vainio aloitti 1.10.2019 työn Seurakuntaliiton teologina. Tässä vaiheessa Seurakuntaliiton hallitus on palkannut hänet tämän vuoden loppuun asti. Esan tehtävänä on sananjulistustyön lisäksi määräaikaisena projektinaan käynnistää seurakuntien tavoittamishankkeita. Työn jatkosta ja tehtävistä päätetään tarkemmin syksyn yhdyskuntakokouksen jälkeen.

Mummin mietteitä kirja

Monien Seurakunta-lehden lukijoiden toivomuksesta olemme julkaisseet kirjan jo parinkymmenen vuoden ajan lehdessämme julkaistuista “Mummin” puhuttelevista kirjoituksista. Kirja sisältää myös aiemmin julkaisemattomia “Mummin mietteitä”. Kunkin kirjoituksen aihetta sivuavien kuvien myötä kirja voi palvella hyvin myös eri tilanteisiin sopivana lahjakirjana. “Tämä kirja on oiva osoitus siitä, että myös Jumalan lapsi voi elää lapseuttaan todeksi armon turvissa, ʻhuumorin pilke silmäkulmassaʼ. Taivaan Isä sen kyllä kestää.”

74 sivuinen kirja maksaa 20 euroa ja koko tuotto menee Seurakuntaliiton toiminnan tukemiseen! Kirjaa voi tilata osoitteesta: Heikki Larsen, c/o Seurakuntaliitto, Pyhäjärventie 11A, 37120 Nokia puh. 040 5136405 tai Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.